Swing moi drodzy?

Inne dyskusje związane z muzyką

Swing moi drodzy?

Postprzez Swing Kid N wrz 30, 2007 0:30

w geście desperacji stworzyłam ten oto temat i mam cichą nadzieję na jakikolwiek odzew. coś tam ktoś pod nosem szeptał w niekótrych tematach, więc może jest jeszcze nadzieja...

szukam Swingowców. nie ważne, czy ludzi zainteresowanych tylko muzyką, czy tylko tańcem czy, gdyby szczęście dopisało - i tym i tym. po prostu kogoś, z kim można by było porozmawiać na ten temat.

studiuję we Wrocławiu i z tego, co do tej pory udało mi się ustalić jedynym miejscem, gdzie można było potańczyć do muzyki swing był do pewnego czasu klub Rura. może jednak istnieje gdzieś jeszcze jakieś inne, nie znane mi miejsce?

czekam na odzew.
Swing Me Baby!
Swing Kid

Re: Swing moi drodzy?

Postprzez wisienka So paź 06, 2007 13:04

ja wprawdzie wiele nie pomogę, ale bardzo nie lubię jak ktoś mi nie odpowiada na pytania, więc może spróbuję:)

o Wrocławiu nie wiem nic:)

Jeżeli chodzi o Warszawę, to można usłyszeć trochę swingu na koncertach psycho/rockabillowych na afterparty, albo na imprezach gdzie djują: Dj Bigos , Ewa czy Mauy. Nie jest to jednak muzyka priorytetowa (zwykle się słyszy Briana Setzera, Chery Poppin Daddies i sporo klasyki w ogóle)

dwa(?) razy w Warszawie występował zespół Swingfull Trio (chyba tak się nazywali :wink: ?)-w każdym razie wypadło to bardzo fajnie.

A poza tym, myślę że napewno są organizowane take imprezy dla profesjonalistów, czyli tancerzy-ale o tym nic nie wiem zupełnie.

Od siebie mogę powiedzieć: lubię swinga;)! więcej swingu! i tyle :D

Jarku, a może ty coś dodasz? (zwracam się do Mauyego, nie do Jareckiego, choć ten ostatni, w co nie wątpie-ma dużo do powiedzenia na każdy temat :D :D )
I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure you realize that what you heard is not what I meant
wisienka

Postprzez Mauy So paź 06, 2007 13:12

no ja w kwestii Wroclawia tez niewiele pomoge