Ska - komercyjne bandy

Inne dyskusje związane z muzyką

Postprzez BogusKowalski So kwi 28, 2007 12:58

jesli ktos mowi, ze to do cyrkowej muzyki albo cyganskiej podobne, to to jest naprawde zenujace i takiej dyskusji (z szacunku dla samego siebie) nie nalezy kontynuowac. Ja sam nie jestem muzykologiem, ale nie rozrozniac muzyki granej na "raz" (balkanskie łup łup łup) od rytmu jamajskiego granego na "i" (taktowanie Raz i(!) dwa i(!) trzy i (!) cztery (i) ) (a to jest baaaaaaaardzo wyrazna roznica) zdradza kretynizm muzyczny osoby nierozpoznajacej.

W Polsce ludzie w ogole malo o muzyce wiedza.

Jestem troche "ska faszystą" i dlatego uwazam, ze tylko bardzo krwawa ska rewolucja moze to wszystko naprawic amen. :evil: :!: :lol:
Ska`d 4 life !
Avatar użytkownika
BogusKowalski
 
Posty: 2058
Dołączył(a): N paź 02, 2005 12:39
Lokalizacja: W-wa

Postprzez Groszek Śr cze 13, 2007 18:06

dziwi mnie, że nikt nie wspomniał jeszcze o "Mój jest ten kawałek podłogi" ;)
Jeśli chcesz zmieniać świat zacznij ode mnie
Avatar użytkownika
Groszek
 
Posty: 152
Dołączył(a): Śr wrz 06, 2006 14:37

Postprzez rutek Cz cze 14, 2007 9:28

jak dla mnie to bezsprzecznie bezkonkurencyjna jest muzyczka z bajki "JERRY i paczka" puszczanej na jetixie . a tak apropos to może któś zna albo wie kto to igrajet ?
Avatar użytkownika
rutek
 
Posty: 169
Dołączył(a): Śr lis 19, 2003 14:44
Lokalizacja: z Dalekiego Wschodu

Postprzez bartoszu Pt cze 15, 2007 16:27

Ja bym dodał jeszcze opening do Ed, Edd i Eddy.

Z tego co wyczytałem na wikipedii Jerry i paczka to szwedzka produkcja; znacie jakies szwedzkie bandy? :P
bartoszu
 
Posty: 29
Dołączył(a): Śr maja 31, 2006 19:34
Lokalizacja: Gdańsk

Postprzez chudy Pt cze 15, 2007 17:38

bartoszu napisał(a):Ja bym dodał jeszcze opening do Ed, Edd i Eddy.

Z tego co wyczytałem na wikipedii Jerry i paczka to szwedzka produkcja; znacie jakies szwedzkie bandy? :P




The Bustups ;)
chudy
 
Posty: 1109
Dołączył(a): Pn cze 07, 2004 20:10
Lokalizacja: Częstochowa

ska

Postprzez efrem Śr paź 10, 2007 13:16

zaczynam pisac prace licencjacka o ska, prosze Was o jakies linki, materialy, a co do skampararas, dla mnie to dobre ska, ma poziom
efrem
 
Posty: 10
Dołączył(a): Wt paź 09, 2007 17:46

Re: ska

Postprzez Tough Girl Śr paź 10, 2007 16:38

efrem napisał(a):zaczynam pisac prace licencjacka o ska, prosze Was o jakies linki, materialy, a co do skampararas, dla mnie to dobre ska, ma poziom




To ciekawe jaki w takim razie bedzie poziom Twojej pracy :roll:

ale powodzenia.
!! Skinhead Speaks Her Mind !!
Avatar użytkownika
Tough Girl
 
Posty: 49
Dołączył(a): Śr wrz 07, 2005 16:01
Lokalizacja: Toruń

Postprzez review Śr paź 10, 2007 19:47

Jestem troche "ska faszystą" i dlatego uwazam, ze tylko bardzo krwawa ska rewolucja moze to wszystko naprawic amen. heheheheeh

_________________
running riot
Avatar użytkownika
review
 
Posty: 134
Dołączył(a): Śr sie 22, 2007 9:55
Lokalizacja: ełk

Postprzez review Śr paź 10, 2007 19:48

przeraszam to nie moje jak na powyzsze ale heheheheheheheh
running riot
Avatar użytkownika
review
 
Posty: 134
Dołączył(a): Śr sie 22, 2007 9:55
Lokalizacja: ełk

Poprzednia strona

Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zalogowanych użytkowników i 0 gości

cron